BM logo 2018 Tekengebied 1

Multimedia campagne voor proefpersoon.nl

161018 CHDR GezondeVrijwilligers Fiets FB 1200x628

Het vinden van proefpersonen voor medisch onderzoek voor onze klant CHDR (Stichting Centre for Human Drug Research) is al 10 jaar een uitdaging die onze online en creatieve teams tot het uiterste brengt. Want hoe vind je partiënten die moeten voldoen aan hele specifieke eisen om te kwalificieren voor een bepaald onderzoek? En hoe werf je gezonde vrijwilligers voor medisch onderzoek?

 

De afgelopen maanden hebben we een aantal intensieve testcampagnes gedraaid om data te verzamelen over wat voor uitingen en teksten de doelgroepen van specifieke onderzoeken het meest aanspreken. Uit deze campagnes hebben we een aantal conclusies getrokken die als briefing hebben gediend voor een multimediale wervingscampagne. Door een combinatie van outdoor en online spreken we een brede groep doelgroep gezonde vrijwilligers aan (18-35) die we motiveren zich in te schrijven om mee te doen aan medisch onderzoek.

311018 CHDR GezondeVrijwilligers FB Auto

311018 CHDR GezondeVrijwilligers FB Badmuts 2