Klant Mission Summit
Vraag Ontwikkel een campagne waarmee Mission Summit en hun strijd tegen MS onder de aandacht gebracht wordt en aanzet tot doneren.
Aanpak Voor Mission Summit hebben we partnerships en fondsenwervende activiteiten opgezet. Daarnaast hebben we alle online activiteiten ontwikkeld en uitgevoerd.
Resultaat Grotere naamsbekendheid voor Mission Summit, heel veel donaties en aandacht voor MS! Daarnaast is er een verdubbeling van traffic naar de website en likes Facebookpagina.
Als eerste man met MS naar de top van de Everest
Niels beklimt in 2016 als eerste man met MS ter wereld de Mount Everest. Wij ontwikkelden een online- en offline campagne om Mission Summit onder de aandacht te brengen en mensen aan te zetten tot doneren. Er werden partnerships opgezet met grote partijen als Sport City en VUMC Amsterdam. Daarnaast hebben we fondsen wervende activiteiten opgezet, zoals climbing mountains. Ook deden we mee aan de Rokjesdagloop en ging de opbrengst naar mission Summit.
Van de ene click naar de andere
Door in te zetten op verschillende communicatieplatformen werd een groot publiek bereikt en kreeg de naamsbekendheid van Mission Summit een enorme boost. De twee wekelijkse nieuwsbrieven zorgden voor meer traffic naar de Facebookpagina. Ook zijn er dagelijks berichten op sociale media geplaatst om de achterban te informeren en activeren. Ditzelfde werd gevraagd aan alle partners, dus door deze achterban actief te blijven benaderen was het bereik enorm.
Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.