RICH MEDIA

Online Marketing Rich Media bannerRich Media advertenties zijn grote formaten display banners, ook wel high-impact formaten genoemd. De banners zijn altijd goed in beeld en kunnen op verschillende plekken binnen de website worden weergegeven. Bezoeker van de website kunnen eigenlijk niet om de uiting heen.

Rich Media advertenties worden met name voor branding ingezet. Net zoals bij display campagnes is het ook bij Rich Media formaten mogelijk om ze in te zetten op doelgroepen (Audience) en op channels. Heb je een merk in het luxe segment? Dan is bijvoorbeeld het channel ‘Luxury’ een goede inzet. Er is altijd de mogelijkheid om binnen een channel bepaalde titels toe te voegen of uit te sluiten. Ook is het mogelijk om Rich Media formaten in te zetten als retargeting campagne. Door de positie en het grote formaat zijn de kosten voor Rich Media uitingen hoger dan bij display campagnes.

Wat doet Bengelmedia met Rich Media?

Rich Media worden altijd ingezet in combinatie met andere vormen van online marketing en maken dus altijd deel uit van een online marketing campagne. Rich Media uitingen kunnen een mooie aanvulling vormen om extra aandacht te genereren onder de doelgroep of onder bezoekers die de website al eerder hebben bezocht. De uitingen hebben we ingezet voor branding campagnes, maar ook voor fondsenwervende campagnes. De Rich Media uitingen worden, net als alle andere uitingen, door onze studio in huis ontwikkeld. Op deze manier zorgen we er voor dat de uitingen goed functioneren en voldoen aan de aanleverspecificaties van de media. Onderstaand vind je een aantal voorbeelden van Rich Media uitingen die door Bengelmedia zijn ontwikkeld.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases