Marketing en PR voor de BUUKIE
De BUUKIE is een te personaliseren nachtlampje dat ontwikkeld is om kinderen ’s nachts een gevoel van veiligheid en geluk te geven. Het nachtlampje groeit mee met het kind, van schattige plaatjes voor kleuters tot persoonlijke afbeeldingen voor tieners en volwassenen. Om ervoor te zorgen dat de naamsbekendheid van de BUUKIE wordt vergroot en het aantal verkopen wordt verhoogd hebben we een marketing en pr-campagne ontwikkeld voor BUUKIE.
Bengelmedia is samenwerkingen aangegaan met drie content creators. Zij hebben User Generated Content in de vorm van video’s gemaakt om in te zetten via social advertising en om te gebruiken op de eigen kanalen van BUUKIE. Ook zijn er met bestaand beeldmateriaal een aantal aanvullende advertenties gemaakt om in te zetten tijdens de social mediacampagne op Instagram, Facebook en TikTok.
Pressure heeft het perstraject verzorgd, waarbij er een persbericht is uitgestuurd zodat kennis gemaakt kon worden met het te personaliseren nachtlampje van BUUKIE. Hierbij heeft Pressure media en influencers opgevolgd en hebben we mooie publicaties/content weten te realiseren voor de BUUKIE. Onder andere op Olivette, Coolesuggesties en Citymom. Ook hebben we samenwerkingen opgezet met een drietal influencers om de BUUKIE als hét cadeau voor de feestdagen onder de aandacht te brengen. Hierbij zijn wij de samenwerking aangegaan met Drielingmoeder Tatiana, Drielingfamilie van Dam en Daisy Oppelaar.
Daarnaast verzorgen wij het social mediamanagement voor de BUUKIE, omdat er actief campagnes bezig zijn voor BUUKIE en er meer bezoekers naar de Instagram pagina komen door de publicaties en samenwerkingen met influencers. Hierbij ontwikkelen wij de contentkalender, plaatsen wij content, reposten we stories en doen wij het community beheer.
Op naar zoveel mogelijk verkopen van de BUUKIE!
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.