PRESSURE verzorgt PR voor Afpro Filters tijdens de corona-crisis
Door het corona-virus heerst er een enorm tekort aan geschikte mondkapjes voor personeel in de zorg en andere risicovolle beroepsgroepen. Luchtfilterfabrikant AFPRO Filters heeft daarom in samenwerking met de overheid besloten haar productie naar Nederland te halen en zo op eigen bodem snel FFP2-mondmaskers te kunnen produceren.
Om dit fantastische initiatief bij het grote publiek onder de aandacht te brengen heeft pr-bureau PRESSURE haar brede netwerk van landelijke media aangesproken en een persbericht uitgestuurd om zoveel mogelijk online en offline publicaties te realiseren. En met succes! Alle grote media in het land hebben er over gesproken en geschreven. Zo werd er op radio en televisie over de inzet van AFPRO Filters gesproken bij NPO Radio, RTL Z en Goedemorgen Nederland en verschenen er in print publicaties in bijvoorbeeld Het Parool, het AD, Trouw, het NRC Handelsblad en De Telegraaf. Ook online was het nieuws veelvuldig terug te vinden en verschenen er publicaties op Nu.nl en de sites van de Volkskrant, Trouw, Metro Nieuws, het FD, RTL Nieuws en BNR.
In totaal hebben we met tv, print, online & social media tot dusver 210.192.298 mensen bereikt met maar liefst 227 publicaties. De mediawaarde hiervan bedraagt €2.830.203,63 en de pr waarde €10.176.000,61.
Ook een product of dienst dat aandacht in de media verdient? Wij helpen je graag!
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.