Een verrassend evenement voor Baume et Mercier
{gallery}Full service marketing – Baume Mercier{/gallery}
Klant: | Baume et Mercier |
Vraag: | Ontwikkel een verrassend concept voor het young professional event. |
Aanpak: | Op basis van de wensen van Baume et Mercier hebben we een creatief concept ontwikkelt welke de young professional aanspreekt en waarmee het merk goed in de spotlight werd gezet. |
Resultaat: | Een evenement met verrassende catering, pop-up performances als onderdeel van het decor en creatieve social media activatie middels een customized photobooth. |
Baume et Mercier
Baume et Mercier behoort tot één van de oudste horlogemerken in Zwitserland en vervaardigt horloges voor zowel heren als dames. Het zijn veelal chique, elegante en klassieke horlogemodellen. Om een nieuwe, jonge doelgroep aan te spreken organiseerden zij een young professional event in the Hoxton in Amsterdam samen met partners als Sennheiser en LaDress.
Om de engagement met de doelgroep te verhogen hebben we een creatief decor ontwikkelt waarbij pop-up performances van dichter Justin Samgar en een ballerina een hoofdrol speelden, alles tegen een achtergrond van een stijlvol slimframe met daarop de huisstijl van Baume et Mercier. Bij binnenkomst konden de gasten op de foto bij de customized photobooth welke meteen op social media gedeeld kon worden. De verrassende catering maakte het evenement volledig af.
Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.