Crossmediale inzet voor de Leprastichting
{gallery}Media inkoop – Leprastichting{/gallery}
Klant: | Leprastichting |
Vraag: |
Ontwikkel een mediaplan met als doel maximale exposure met het beschikbare budget.
|
Aanpak: |
Op basis van de doelstelling en de doelgroep hebben wij een mediaplan ontwikkeld. In dit plan staat de activatie van de doelgroep centraal.
|
Resultaat:
|
Door de juiste mediakeuze en een scherpe onderhandeling is er maximale exposure onder de doelgroep gecreëerd. Het resultaat was dat de fondsenwerving voor Leprastichting succesvol is verlopen. Nieuwsgierig? |
Opdrachtgever
Lepra komt vooral voor in de armste gebieden van de wereld. Veel behandelde patiënten leven onder de armoedegrens. Door hun handicaps komen zij vaak zonder werk te zitten. Ook worden zij uit angst door hun omgeving vaak vermeden of zelfs verstoten.
De Leprastichting zet zich in voor lepra patiënten over de hele wereld en wil ervoor zorgen dat het blijvende leed dat lepra veroorzaakt niet meer voorkomt.
Media inkoop
- Op basis van de doelstelling en de doelgroep is er een mediaplan ontwikkeld. In dit plan staat de activatie van de doelgroep centraal. De mediakeuze heeft hier ook invloed op gehad. De cross mediale inzet van media voor de Leprastichting heeft zich bewezen. Wij hebben ons uiterste best gedaan om zoveel mogelijk korting voor Leprastichting te realiseren.
Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.