Nieuwe online campagne voor Stichting Proefdiervrij #hetkananders
Stichting Proefdiervrij zet zich in voor een wereld zonder proefdieren. Helaas zien zij dat proefdieren nog vaak vergeten worden en dat men zich totaal niet bewust is van het aantal dierproeven dat jaarlijks wordt uitgevoerd. Hoog tijd dat hier verandering in komt en daarom hebben wij de nieuwe online campagne ‘#hetkananders’ ontwikkeld, om een nieuwe doelgroep wakker te schudden en te informeren.
Om de huidige achterban van dierenliefhebbers uit te breiden wil Stichting Proefdiervrij zich gaan focussen op een nieuwe doelgroep: maatschappelijk bewuste hoger opgeleiden. Deze groep heeft een bewuste leefstijl en is geïnteresseerd in duurzame innovatie voor zowel mens als dier. Dit sluit aan bij de stichting met als belangrijke kernwaarden oplossingsgericht & omdenken. Je kunt als stichting namelijk moeilijk iets noodzakelijks verbieden als er nog geen alternatief is en daarom focussen zij zich op onderzoek en innovatie. En dit raakvlak ‘innovatie’ is precies wat wij als marketingbureau gebruiken om deze nieuwe doelgroep te triggeren.
Resultaat is een brede campagne die op meerdere kanalen goed zichtbaar is en ook wordt overgenomen door andere stakeholders binnen de Horeca.
We zijn erg trots op deze campagne. Door slim na te denken en goed samen te werken met de klant hebben we een heel groot bereik kunnen realiseren tegen een heel scherp budget.
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.