Een volledig nieuwe communicatielijn voor Modehuis de Windt

{gallery}MDW{/gallery}

Klant: Modehuis De Windt
Vraag:

Ontwikkel een communicatieconcept en ontwikkel een marketingplan met als doelstelling om de winkel, de communicatie en de doelgroep op elkaar aan te laten sluiten.

 

Aanpak: We zijn gestart met een aantal interviews en een uitgebreide brainstormsessies. Op basis hiervan zijn de positionering, het communicatieconcept en het marketingplan ontwikkeld.
Resultaat:

 

Een communicatielijn die in alle communicatie is doorgetrokken en twee trotse eigenaren die er weer jaren tegenaan kunnen.

 

Nieuwsgierig?

Modehuis de Windt Full service marketingVan verkopers naar dressers

Wij hebben ons helemaal verdiept in het familiebedrijf, haar cultuur, de trends en ontwikkelingen en natuurlijk de wensen van de klant. Op basis van al deze gegevens hebben we een communicatieconcept ontwikkeld waarin we tradities en trends hebben samengebracht. Klanten van Modehuis De Windt worden helemaal gekleed door de verkopers. De medewerkers zijn meer dan verkopers, ze worden gezien als echte dressers. Zij verzorgen namelijk complete outfits. Dames in de winkel worden op basis van al hun wensen van top tot teen aangekleed door deze dressers. Zij maken het onderscheid voor Modehuis de Windt, daarom:‘Dressed by Modehuis De Windt’.

 

Uitstraling winkel

Het nieuwe concept is doorgetrokken in de uitstraling van de winkel. Niet alleen het logo, maar ook de etalages zijn in de nieuwe stijl gebracht.

 

Waar is MDW te zien?

Er is een mediaplan opgesteld dat volledig is gebaseerd op de huidige doelgroep, doelstelling en het nieuwe communicatieconcept. Er is gekeken welke doelgroepen er op welke momenten en met welke media aangesproken moeten worden. Met dit plan wordt Modehuis de Windt de aankomende maanden opnieuw op de kaart gezet middels de inzet van verschillende online media, direct mailings, facebook en nieuwsbrieven. Ook worden er een aantal mooie evenementen georganiseerd, zoals modeshows, broekweken en modedagen.

 

Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:

 

neem contact op

Modehuis de Windt

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases