Samenwerking met Hijman krijgt glans
De laatste maanden hebben we aan een mooi project mogen werken. Hijman, een groothandel in schoonmaakartikelen, kwam naar ons toe met de vraag om ze te helpen met de vernieuwing van hun communicatie en meer structuur te geven aan hun marketing. Voordat we aan de slag konden met een nieuwe communicatiestijl, hebben we een herpositionering gedaan. Naast dat Hijman schoonmaakartikelen verkoopt, bieden ze nog veel meer om samen met hun klanten tot het beste resultaat te komen. Samenwerken is volgens Hijman het belangrijke element naar een succesvolle schoonmaakoplossing. Dus hebben we ze gepositioneerd als dé partner van schoonmaakbedrijven. Daarbij hebben we een passende payoff verzonnen; “Samenwerken geeft glans”.
Met de herpositionering hebben we Hijman een volledige transformatie gegeven. Te beginnen bij een nieuwe huisstijl die is doorgevoerd in alle aspecten van de communicatie. Dit omvat een gloednieuwe website, content voor op de social mediapagina’s, een brochure, nieuwsbrieven en meer. Daarnaast hebben we ook drie mooie video’s mogen produceren die Hijman als organisatie, de winkel en hun samenwerking met klanten belichten. Dit alles vormt een uitgebreid pakket waarmee Hijman een nieuw en fris hoofdstuk tegemoet staat. Neem een kijkje op de nieuwe website om een indruk te krijgen van het nieuwe Hijman of bekijk de onderstaande video’s. Wil je meer lezen over deze case, klik dan hier!
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.