Paascampagne voor Libeert

Libeert_paasassortiment

We mogen weer een mooie klant aan ons portfolio toevoegen. Het Belgische chocolademerk Libeert heeft Bengelmedia gekozen om een campagne te ontwikkelen voor de lancering van hun paasassortiment in Nederland. Het in 1923 opgerichte Libeert wordt al 4 generaties door de familie geleidt en inmiddels genieten mensen wereldwijd van heerlijke Libeert-chocolade.

In België is Libeert al marktleider met hun chocoladefiguren. In het voorjaar van 2023 is het paasassortiment van Libeert voor het eerst te koop bij Jumbo supermarkten. Omdat het merk nog niet heel bekend is op de Nederlandse markt is de doelstelling om zoveel mogelijk mensen te bereiken, zodat zij weten dat ze voor het paasassortiment van Libeert naar de Jumbo moeten. Dit doen we met een landelijke onlinecampagne.

Er is gekozen om campagnevideo’s te maken, omdat video’s opvallen en deze op verschillende kanalen goed presteren. De campagne staat helemaal in teken van de gezellige familiesfeer tijdens Pasen. Dit in combinatie met de call to action dat het paasassortiment nu bij de Jumbo te koop is. De online-videocampagne is ingezet op onder andere YouTube en Meta. Om het budget zo efficiënt mogelijk in te zetten, wordt getarget op volwassen vrouwen omdat zij een belangrijke rol hebben in de aankoopbeslissing.

Benieuwd wat voor onlinecampagne we voor jouw merk op kunnen zetten? Neem contact op.

Meer lezen over ons werk voor Libeert? Lees de case hier!

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases