Team Mission-Summit loopt de Rokjesdagloop!

Mission SummitOp 3 april vond de jaarlijkse Rokjesdagloop plaats. Om de lente goed in te luiden wordt elk jaar dit unieke hardloopevenement georganiseerd. Wel 1.500 vrouwen verschenen aan de start in, jawel, een rokje! Sinds 2 jaar gaat de opbrengst naar Stichting MS Research en het VUmc MS Centrum, die baanbrekend onderzoek uitvoeren naar MS.

 

Groot succes!
Mission-Summit zet zich in voor onderzoek van het VUmc MS Centrum, door middel van het beklimmen van ’s werelds grootste bergen. Ook dit jaar verscheen Mission Summit aan de start en nu met één van de grootste vriendinnen teams. Het vriendinnen team bestaande uit Mission-Summit leden én de vrouwen van Bengelmedia hebben via persoonlijke acties zo veel mogelijk geld proberen op te halen. Maar dit was niet het enige waardoor Mission Summit zo opviel. Door middel van een grote stand met een echte, door Peugeot gesponsorde Mission-Summit auto en grote beachflags was Mission-Summit duidelijk aanwezig op dit unieke evenement. En dat het opviel was zelfs in de Metro te zien, contactpersoon Eveline van Mission Summit stond een dag later GROOT afgebeeld in het krantje. En dit alles heeft een enorm succes opgeleverd! In totaal is er tijdens de Rokjesloop ruim 27 duizend euro opgehaald voor Stichting MS Research en het VUmc MS Centrum.

 

Mission Summit2Mission-Summit
Mission-Summit is in 2011 ontstaan vanuit 9 vrienden die de Kilimanjaro besloten te beklimmen. Vlak voor de beklimming kreeg een van de deelnemers, Niels, de diagnose MS. Dit heeft de vriendengroep gemotiveerd geld op te gaan halen voor onderzoek naar MS door middel van het beklimmen van ’s werelds grootste bergen. Niels gaat deze maand de grootste uitdaging aan, het beklimmen van de Mount Everest! Met deze poging wordt Niels de eerste Nederlander met MS die de Mount Everest beklimt. Bengelmedia zet zich in voor Mission-Summit met verschillende marketingacties en PR activiteiten om zoveel mogelijk geld op te halen voor dit doel.

Mission Summit1

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases