NIEUWS! Lancering zomercampagne Oogfonds erg succesvol

{gallery}intro nieuws zomercampagne{/gallery}

Ook dit jaar voert het Oogfonds een zomercampagne om iedereen er op te attenderen een zonnebril te dragen om beschadigingen aan je ogen te voorkomen.  Doelstelling is om ervoor te zorgen dat Nederlanders bewust worden van de gevaren die de zon brengt voor je ogen.

Zomerquiz

Via de zomerquiz willen we de doelgroep op een makkelijke en leuke manier over de gevaren van de zon informeren. De Call to Action van de campagne luidt dan ook als volgt: ‘Doe mee aan de zomerquiz’. Daarbij kun je als incentive ook een zonnebril van Hans Anders winnen.

Voor deze online campagne maken we gebruik van verschillende kanalen. Te beginnen met een online mailing naar de eigen achterban. Maar uiteraard willen we een veel breder publiek dan enkel de eigen achterban bereiken, daarom is er gekozen voor een display banner campagne en een Facebook campagne. Deze zijn beide breed uitgezet, maar daarbinnen wordt de campagne ook op specifieke doelgroepen gericht zoals moeders.

PR campagne

Naast bovengenoemde marketingcampagne voeren we ook PR campagne. Dit was direct een groot succes! Slechts enkele uren na het uitsturen van het persbericht was het bericht al overgenomen op de Telegraaf.nl en was er een item te zien in Editie.nl op RTL4. We geven de PR campagne een vervolg door een subcampagne gericht op de gevaren van de zon voor kinderen.

 

 

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases