NIEUWS! JCDecaux maakt online marketing op straat mogelijk

{gallery}JCDecaux maakt online marketing op straat mogelijk intro{/gallery}Bengelmedia is als online marketing bureau erg geïnteresseerd in nieuwe marketing mogelijkheden. JCDecaux maakt met de Mupi Métropole online marketing op straat mogelijk.

JCDecaux is een grote speler op het gebied van outdoor reclame. Op het Rembrandtplein in Amsterdam hebben zij een digitaal buitenreclamebord op Abri/mupiformaat geplaatst, oftewel de Mupi Métropole.

De digitale mupi is voorzien van een 72 inch high tech LCD-scherm. Hiermee hebben zij de primeur in Europa want dit is het eerste digitale buitenreclame bord van Europa. Op deze manier is het voor adverteerders mogelijk om op een creatieve manier offline marketing kanalen in te zetten. Zo kan er direct ingespeeld worden op actuele gebeurtenissen. Social media kan ook worden geïntegreerd in de reclame uitingen. Daarnaast wilt JCDecaux deze digitale mupi gaan inzetten voor nuttige zaken als het Amber Alert of het in goede banen leiden van evenementen door de inzet van crowd control. Deze live updates worden mogelijk gemaakt door de besturing vanuit een content management systeem.

Als online marketing bureau ziet Bengelmedia zeker de voordelen in van deze nieuwe combinatie van offline en online marketing. Inspelen op de actualiteit werkt, de afgelopen jaren heeft online marketingbureau Bengelmedia gezien dat de mogelijkheden van online marketing zeker effectief zijn. Actueel blijven en interactie zoeken met de consument werkt. Dankzij JCDecaux is dit nu ook op straat mogelijk. Online marketing bureau Bengelmedia is benieuwd naar de inzet en resultaten van de Mupi Métropole!

 

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Inschrijven

Even contacten

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Inschrijven

Even contacten

Bekijk meer werk:

  • Nieuw werk
  • Gaaf werk