NIEUWS! Bn’ers speeddaten met Hästens op LMBMEN 2013

{gallery}fullservice marketing hastens speeddaten intro{/gallery}Dinsdagavond vond het Like My Brand event plaats in de Harbour club in Amsterdam. Deze avond stond geheel in het teken van de mannen met als bijhorend thema James Bond. 13 merken mochten hun producten presenteren aan de 100 meest invloedrijke mannen van Nederland. Deze mannen kregen in 13 rondes de tijd om te speed daten met de verschillende merken. Het idee achter dit concept is dat deze invloedrijke mannen door de inzet van socialmedia de verschillende producten zouden promoten in hun gehele netwerk. De avond was tot in de puntjes goed geregeld een mooie locatie, 13 interessante en afwisselende merken en echte Bond girls, voor de mannen dus een avond om niet te vergeten!

Hästens één van de leukste klanten van marketingbureau Bengelmedia was ook aanwezig op deze bijzondere avond met een originele manier om alle mannen te laten speed daten met Hästens. Ook Bengelmedia zelf was als marketingbureau van Hästens aanwezig op deze avond. Geheel in het thema van James Bond mochten alle mannen een bed scène naspelen met een echte Bond Girl, gespeeld door Carolien Spoor. Op deze manier kregen zij de kans om een Hästens bed te winnen daarvoor moesten zij wel de leukste, meest originele of gekke foto maken. Voor de mannen dus een hele originele manier om een echte Hästens uit te proberen.

Voor onze partner Hästens een zeer geslaagde avond mede omdat juist de doelgroep van Hästens op deze avond rond liep, maar ook voor ons zelf als marketingbureau was deze avond geslaagd. Voor de vertegenwoordigers van Hästens een goed moment om persoonlijk de doelgroep aan te spreken en het merk Hästens 1 op 1 te promoten aan de verschillende geïnteresseerden. Ook heeft Hästens erg veel PR aandacht gehad. Shownieuws heeft gefilmd bij Hästens op het moment dat de mannen van goede tijden slechte tijden met zijn allen bij Carolien Spoor in bed lagen. Ook hebben deze invloedrijke mannen zelf voor de nodige aandacht gezorgd, er zijn natuurlijk heel veel mooie foto’s geschoten die ruim verspreid zijn over het social media netwerk van deze mannen. Het unieke concept viel natuurlijk bij alle mannen in de smaak, zij hebben alles in de strijd gegooid voor het Hästens bed! Uit de 100 mannen zijn 13 mannen geselecteerd die kans maken op deze mooie prijs. Deze week zal de uiteindelijke winnaar bekend worden zodra zij zich melden bij één van de geselecteerde winkels.

{gallery}fullservice marketing hastens speeddaten:156:122::::Sleek{/gallery}

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases