Freixenet: Join our celebration of life!
In de decembermaand heeft marketingbureau Bengelmedia de end-of-year campagne mogen verzorgen voor Freixenet, de nummer één cava ter wereld!
Rond de feestdagen worden de meeste bubbels gedronken, dus dat is hét moment voor Freixenet om awareness te creëren en daarmee een sales boost te realiseren. Marketingbureau Bengelmedia heeft daarom een vette cross-mediale marketingcampagne ontwikkeld om de doelgroep te bereiken en Freixenet top-of-mind te krijgen tijdens alle relevante bubbelmomenten. Niemand kon in december om Freixenet heen!
Print en outdoor
De doelgroep is met name mannen en vrouwen tussen de 28 en 45 jaar oud, dus Freixenet stond met een advertentie in de grootste lifestyle en food magazines van Nederland gericht op deze doelgroep. Marketingbureau Bengelmedia ontwikkelde de feestelijke uiting in onze eigen studio. Naast de advertenties hebben we een landelijke outdoor campagne ingezet middels abri posters en digitale borden in alle grote steden van Nederland. Niemand kon om de grote zwarte fles met gouden glitters heen!
Online boost
Aangezien de meeste flessen worden verkocht rond kerst en oud & nieuw geven we de campagne een extra boost tussen 20 en 31 december. Middels een grote online marketingcampagne op Facebook, Instagram en Display bannering op food-, lifestyle- en nieuwssites hebben we de doelgroep benaderd met dezelfde uiting als bij de outdoor campagne. Op social media hebben we ook gebruik gemaakt van een 30 seconden video om de doelgroep ook nog op een andere manier te benaderen. Met de online marketingcampagne hebben we meer dan 3 miljoen views gerealiseerd. Marketingbureau Bengelmedia is meer dan trots op deze mooie campagne!
Heb je een vraag naar aanleiding van deze campage? Laat het ons hieronder weten:
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.