Mitsubishi Motors wintercheck
{gallery}Marketingcampagne – Mitsubishi{/gallery}
Klant: | Mitsubishi Motors Nederland |
Vraag: |
Ontwikkel een campagne rond de wintercheck gericht op Mitsubishi rijders |
Aanpak: | De Mitsubishi dealer is het meest geschikt om onderhoud te plegen aan jouw Mitsubishi. In de competitieve markt van universelen benadrukken wij de voordelen die onderhoud bij de merkdealer heeft. De gratis wintercheck is de aanleiding om Mitsubishi-rijders uit te nodigen om deze voordelen te ervaren. |
Resultaat:
|
Een multimedia campagne gericht op Mitsubishi-rijders waarin de kennis en de betrokkenheid van de merkdealer bij de auto centraal staat: “Mitsubishi Motors past beter op uw Mitsubishi” |
Mitsubishi Motors past beter op uw Mitsubishi
Alleen merkdealers kunnen optimaal zorgdragen voor het onderhoud aan de Mitsubishi omdat zij de auto van binnen en buiten kennen. Hiervoor bedachten wij de payoff: “Mitsubishi Motors past beter op uw Mitsubishi” in combinatie met een beeld van een Mitsubishi monteur met een sleutel in de hand die uniek is voor Mitsubishi.
DM & in-store
De wintercheck was een mooi moment om de voordelen van onderhoud bij een merkdealer onder de aandacht te brengen. In onze uitingen hebben we ons dus vooral gericht op interne communicatiekanalen, zoals een DM onder Mitsubishi rijders en in-store POS materialen. Hierin combineerden we de campagneboodschap met de call to actions: Gratis wintercheck en Gratis winterscherm.
Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.