Zomercampagne vol heerlijke Quorn gerechten
Quorn, de meeste vegetariërs zullen het merk wel kennen. Het is een van de eerste merken die vleesvervangers in Nederland verkocht. Inmiddels is het aanbod vleesvervangers enrom gegroeid. Quorn is daardoor in de afgelopen jaren naar de achtergrond verdwenen. Tijd om dat te veranderen. Aan ons de opdracht om een zomerse online campagne op te zetten waarmee we buzz rondom het merk creëren en de merkbekendheid vergroten.
Quorn is er voor iedereen die ervoor open staat om vleesvervangers te eten. Met de komst van TikTok is short video content dé manier om deze doelgroep te bereiken. Daarom hebben we een online campagne ontwikkeld die bestaat uit korte video’s van ongeveer een minuut. Deze video’s zetten we als zowel organische als gesponsord in op TikTok en Instagram Reels.
Aangezien we een zomercampagne voeren heeft deze ook een passend thema gekregen. De campagne draait namelijk om de Hot Flexitarian Summer. Quorn staat voor de bewustwording van voedingskeuzes en moedigt consumenten aan om juist flexitarisch te zijn, in plaats van volledig vegetarisch te worden. Met de Hot Flexitarian Summer inspireren we de doelgroep om verstandige keuzes te maken voor hun lichaam, maar tegelijkertijd ook voor de wereld. Daarom delen we de hele zomer Quorn video’s met onder andere overheerlijke recepten die jouw zomer nog een stukje lekkerder én gezonder maken.
Meer lezen over wat we voor Quorn hebben gedaan? Lees dan onze case!
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.