CHDR Landelijk op radio en televisie
Inmiddels werken we al een mooie tijd aan een herpositionering van het CHDR als hét centrum voor geneesmiddelenonderzoek.
Na een landelijke outdoor campagne in april en een grootschalige campagne op het onlinenetwerk van het DPG in juni, was het tijd voor radio en televisie. Een belangrijk doel van deze fase was om de naamsbekendheid te vergroten. Voor dit doel is massamedia uitermate geschikt.
Voor de communicatie op de radio hebben we gekozen voor ‘billboarding’. Billboarding zijn korte spots van 5 of 10 seconden voorafgaand aan een programma. De wel bekende ‘Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door’ uiting. Deze waren onder andere te horen op Radio 538 en Slam. Voor de tv is gekozen voor een reclamespot van 10 seconden. De tv-spots waren te zien op NPO 1, 2 en 3.
De tv en radiocampagne is verder aangevuld met een onlinevideo-campagne op KIJK, onderdeel van Talpa. Op deze manier werd ook het jongere deel van de doelgroep bereikt. Voor onlinevideo bestaat geen billboarding, dus is er binnen dit kanaal gebruik gemaakt van een spot van 6 seconde als pre-roll.
Ook benieuwd hoe wij de naamsbekendheid en positionering van jullie organisatie of merk gericht kunnen communiceren? Neem contact met ons op!
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.