Brandingcampagne voor All In House Service
Stel je voor; je biedt een service aan die veel wordt verkocht, maar toch zijn consumenten niet bekend met de naam van deze service. Dit is het probleem waar All In House Service mee kampt. Om hier wat aan te doen hebben ze het team van Bengelmedia gevraagd om ze te helpen met het vergroten van hun naamsbekendheid. Een leuke opdracht voor de Bengels!
Wanneer je een nieuw zitmeubel aanschaft wil je kunnen genieten zonder bang te zijn om een vlek te maken. Daar zorgt de All In House Service voor. Met een combinatie van verzorging- en reinigingsproducten en een team van servicespecialisten zorgen zij dat je na de aankoop kan genieten zonder zorgen.
Bij veel winkels koop je een bank in combinatie met de All In House Service. Maar weinig consumenten zijn zich hier bewust van. All In House wil de bekendheid van de service vergroten, zodat consumenten juist opzoek gaan naar winkels die deze service ook aanbieden. Om hiervoor te zorgen hebben we een online campagne opgezet.
In deze campagne speelt niemand minder dan Katja Schuurman als vlekkenmaker de hoofdrol. Verschillende video’s laten zien hoe de All In House Service ervoor zorgt dat jij in een chaotisch en rommelig leven toch zorgeloos kan blijven genieten. Met een online campagne op o.a. Meta, YouTube en Videoland zorgen we de komende maanden voor veel zichtbaarheid. Zo zijn ze straks niet weg te denken wanneer je een nieuwe bank wilt kopen!
Heb je naar aanleiding van dit artikel een vraag? Neem contact met ons op!
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.