BM logo 2018 Tekengebied 1

CHDR – proefpersoon.nl

Klant: CHDR – proefpersoon.nl
Vraag: Ontwikkel een website die aansluit op de wervings- en voorlichtingsbehoefte vanuit CHDR. Daarbij willen we onderscheidend communiceren.
Aanpak: We zijn gestart met de inventarisatie van de behoeften de wervingscampagnes en de verschillende informatiestromen. Deze hebben we vervolgens vertaald in een duidelijke sitemap en flowchart welke is omgezet in een design.
Resultaat:

 

Een website die het gewenste resultaat behaald! Op basis van campagnecijfers kunnen we concluderen dat de website een verbetering is. Als het marketingbureau van CHDR zijn we natuurlijk ook blij met het resultaat, door de nieuwe website kunnen we nog betere wervingscampagnes inzetten.

 

Informatie- en wervingsbehoefte omgezet in website

CHDR zoekt continue mensen die willen meewerken aan laatste fase medicijnonderzoek. Marketingbureau Bengelmedia werft voor CHDR de proefpersonen met verschillende online- en offlinecampagnes. Voor de onlinecampagnes was de wens om een nieuwe website te ontwikkelen die op een leuke in informatieve manier informatie deelt en waarbij de conversie op de campagnes ook zou toenemen.

 

Informeren!

We hebben eerst geïnventariseerd welke vragen veel van de potentiele deelnemers en bezoekers van de website hebben. Deze vragen hebben elk een prominente positie gekregen in de website en zodoende kunnen de deelnemers en websitebezoekers makkelijk en snel de informatie vinden waar behoefte aan is. Ook hebben we een reeks korte filmpjes opgenomen om de bezoeker van de website goed en makkelijk te informeren. De content zorgt ervoor dat de bezoeker minder vragen heeft en beter begrijpt wat medicijnonderzoek inhoud. 

 

Conversie

Marketingbureau Bengelmedia verzorgt alle werving voor CHDR. Dit was een voordeel gedurende de ontwikkeling van de website omdat we goed wisten waar we met de vorige website tegenaan liepen en waarom veel bezoekers de website verlieten. Ook hebben we zodoende samen met CHDR het aanmeldformulier aangepast.
Voor de juiste conversie was het erg belangrijk om ook een zeer kwalitatieve mobiele website te ontwikkelen. Veel van de social campagnes landen op een mobiele website. Bengelmedia heeft daarom een aparte mobiele website ontwikkeld die ook het aanmelden via mobiele devices aantrekkelijk maakt.

Bekijk eens www.proefpersoon.nl

Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten

 

neem contact op