Fullservice-bureau verzorgt campagne voor boutiquemakelaar
The Agency is een nieuw makelaarskantoor in Nederland. Het kantoor is opgericht in Amerika en schitterde daar al in series ‘Million Dollar Listing’ en ‘The Real Housewives of Beverly Hills’. Makelaar Karina Nippérus bracht het boutique-concept naar Nederland. Dat concept betekent o.a. dat The Agency een zeer hoog serviceniveau heeft.
Dat hoge serviceniveau past bij een duurder segment huizen en een doelgroep met een hoger inkomen. Daar hebben we dus ook de media voor de campagne op afgestemd. De mediacampagne is bedoeld om de bekendheid van The Agency te vergroten want het kantoor is zoals gezegd pas gestart. Naamsbekendheid groeit alleen als de doelgroep een merk meerdere keren, op meerdere plekken voorbij ziet komen. Voor deze campagne kozen we daarom voor een mix van radio, print en online.
De uitverkoren print titels werden Quote, Winq en het meer regionale Gooi & Vechtstreek Living. Bij de inkoop van advertenties regelden we ook redactionele aandacht in de vorm van interviews voor een uitgebreider verhaal. The Agency was de afgelopen maanden ook te horen op BNR radio. We hebben het budget slim ingezet door de spot alleen uit te laten zenden in de spits en voor en na het zeer passende programma ‘Vastgoed gezocht’. Door de campagne steeds een week ‘aan’ een week ‘uit’ en dan weer aan te zetten leek het alsof The Agency langer te horen was dan in werkelijkheid het geval was.
Voor de online campagne kozen we voor display banners op een combinatie van bij de doelgroep passende websites (Quote, Harpers Bazaar en JAN) en een relevante omgeving qua content (Funda). Dat vulden we aan met een social campagne met de juiste demografische en geografische targetting.
Zo hebben we als fullservice bureau deze boutique makelaar een vliegende start gegeven.
Bel ons als je benieuwd bent welke media we voor jouw merk zouden adviseren.
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.