Bengelmedia logo

Succesvolle OOH-campagne voor Proefpersoon.nl

Grote kans dat als je in januari met de trein hebt gereisd je onze Out Of Home (OOH) campagne voor Proefpersoon.nl bent tegengekomen. Via abri’s op stations hebben we vrijwilligers voor geneesmiddelenonderzoek geworven.

Onze klant het Centre for Human Drug Research (CHDR) is voortdurend op zoek naar gezonde vrijwilligers voor geneesmiddelenonderzoek. Out Of Home is hiervoor een goed medium vanwege het grote bereik en de mogelijkheid locaties te kiezen die passen bij de doelgroep. Veel studenten nemen deel aan onderzoek dus nadat marketingbureau Bengelmedia al eerder een outdoor campagne op en rondom scholen en universiteiten heeft opgezet, hebben we nu gekozen voor NS-stations. De campagne heeft 2 weken gelopen. We verzorgden de fotografie en hebben vervolgens in onze studio de posters ontworpen waarbij we hebben gekozen voor een groot formaat en een opvallende en bij de jonge doelgroep aansprekende boodschap.

Het CHDR was erg tevreden met de marketingcampagne. In de campagneperiode en vlak daarna zagen zij een piek in aanmeldingen.

Ook interesse in een Out Of Home campagne met resultaat?

Neem contact met ons op

IMG 7462 IMG 7466