BM logo 2018 Tekengebied 1

Hästens en 40 jaar Blue Check

251018 Hastens 40Years Blue Check WEB

De blauwe ruit van Hästens bestaat 40 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Hästens mag zich scharen onder de merken die zo’n herkenbaar, iconisch beeldmerk hebben dat consumenten direct de connectie leggen. En hoewel Hästens-bedden in meer dan 20 kleuren en patronen gemaakt worden, voor ieder wat wils dus, is de blauwe ruit by far de meest bekende.

Om het 40-jarig bestaan te vieren lanceert Hästens een BLUE CHECK ANNIVERSARY EDITION. Dit Hästens-bed met speciale details en een gepersonaliseerd plaquette is wereldwijd uitgebracht in een zeer beperkte oplage. Bij aankoop van dit exclusieve bed ontvangt de gelukkige koper, naast een nieuwe slaapbeleving, een pakket aan Hästens-accessoires.

Marketingbureau Bengelmedia en pr-bureau PRESSURE ondersteunen de campagne de komende maanden met een multimediale campagne op tv, print en online. Voor de tv-commercial heeft Barry Atsma de voice-over ingesproken.