Stots Optiek heeft marketingbureau Bengelmedia in de hand genomen voor al haar communicatie. Na een uitgebreide analyse van de huidige activiteiten, wensen en toekomstperspectief zijn we tot de conclusie gekomen dat de communicatie echt onder handen genomen moest worden. Dit heeft geresulteerd in een nieuw communicatieconcept.
STOTS BRILLEN, elke STOTS-bril is uniek!
We zijn gestart met een uitgebreide brainstorm zodat we alle wensen en de omgeving van STOTS-BRILLEN goed in beeld hadden. Dit hebben we vervolgens omgezet naar een positionering en een creatief communicatieconcept. In het communicatieconcept leggen we de nadruk op wat STOTS-BRILLEN echt onderscheidt. Daarnaast hebben onze marketeers ondertussen een marketingplan en actieplan uitgewerkt zodat het concept ook geïmplementeerd kon gaan worden in alle communicatie.
Inmiddels staat alles, lopen de campagnes en is zowel de uitstraling online als in de winkel helemaal aangepast.
STOTS BRILLEN kan er weer jaren tegenaan en marketingbureau Bengelmedia zal daar haar marketingsteen aan blijven bijdragen.
Bekijk eens www.stots.nl
Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.