Work hard, play hard! Employer Branding Ahold
WORK HARD, PLAY HARDER
Bengelmedia is door Albert Heijn Online gevraagd om, als onderdeel van de nieuwe employer branding strategie, een video te ontwikkelen waarmee Albert Heijn Online naar voren komt als hét bedrijf waar je als IT’er wilt werken. Albert Heijn Online is cool, innovatief en vooruitstrevend. En om te groeien hebben zij de beste mensen op het gebied van IT nodig.
De leden van Team AH Online zijn de cowboys binnen Ahold. Zij hebben de kans te werken met de tofste technieken en zijn de voorlopers op het gebied van IT. Het team bestaat uit gemotiveerde en creatieve IT’ers die niet alleen hard werken, maar ook vooral veel plezier willen hebben. Om dit imago naar voren te brengen is er een lasergame wedstrijd georganiseerd op het spectaculaire hoofdkantoor van Ahold!
EINDRESULTAAT : VETTE EMPLOYER BRANDING
Bengelmedia heeft het script ontwikkeld voor deze Employer Branding video waarin zowel rekening is gehouden met het corporate doel van de video, als de fun binnen het team AH Online. Er wordt letterlijk een combinatie gemaakt tussen work en fun.
Het eindresultaat? Een vette video die de corporate boodschap van Ahold integreert met humoristische innovatieve karakter van AH Online. De boodschap: “We groeien hard, We winnen big time, Kom jij ons versterken?” brengt het communicatieconcept duidelijk naar voren en zal verder worden ingezet bij de werving van nieuw IT talent. We zijn trots op deze mooie samenwerking met Ahold en het resultaat van de video!
Mis niks
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.