EMAIL MARKETING

Online mailing email marketing hastens

Het opmaken en versturen van online mailingen doen wij voor verschillende klanten. In sommige gevallen stuctureel meerdere keren per jaar, maar het versturen van een mailing gebeurt ook ad-hoc. Het opmaken van de mailing wordt door onze studio in huis gedaan. We vragen de klant om input voor de mailing waarmee wij vervolgens aan de slag gaan. We schrijven een pakkende onderwerpregel en de inhoud van de nieuwsbrief met duidelijke call-to-actions (CTA). We zorgen er altijd voor dat nieuwsbrieven kort en bondig zijn zodat de ontvanger er snel door heen kan lezen én natuurlijk kan doorklikken.

 

Het A/B testen van online mailingen speelt hierin een grote rol. Een paar kleine wijzigingen in de onderwerpregel kunnen al een aantal procenten verschillen in de openingspercentages. In de mailingen maken we ook altijd gebruik van codes om het verkeer te kunnen volgen in Google Analytics. Zo kunnen we precies zien wat de kwaliteit van het verkeer is en wat ze op de website hebben gedaan. Ook kunnen we de conversies op deze manier helemaal uitsplitsen.

 

Benieuwd hoe wij jouw email marketing campagne zouden opzetten?

Neem contact met ons op

Email marketing als onderdeel van volledige online marketing?

Klik hier voor meer informatie

 

Wat is email marketing?

Email marketing is een goede manier om bestaande klanten interessante aanbiedingen en updates te sturen, maar ook prospects zijn goed te bereiken met een online mailing. Daarbij bestaat er de mogelijk om databases te kopen om een mailing naar toe te sturen.

Een online mailing is een goed instrument om extra aandacht te genereren voor producten of diensten. Daarnaast zijn online mailingen een stuk goedkoper dan offline mailingen, omdat de porto- en drukkosten worden uitgespaard. Een ander groot voordeel is dat de ontvangers direct kunnen doorklikken op het onderwerp of product wat ze interesseert. Een goede landingspagina is natuurlijk weer cruciaal zoals dat voor elke online campagne het geval is.

 

Het optimaliseren van online mailingen is ons niet onbekend. We hebben veel ervaring met ontwikkelen en versturen van mailingen, hierdoor weten wij het openingspercentage hoog te houden en een maximaal resultaat te behalen als de mailing eenmaal is geopend.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases