Dressed by Modehuis De Windt
{gallery}Dressed by Modehuis de Windt{/gallery}
| Klant: | Modehuis De Windt |
| Vraag: |
Ontwikkel een communicatieconcept en marketingplan waarmee we nieuwe klanten en bestaande klanten aan ons binden. |
| Aanpak: | Om beide doelgroepen te bereiken en activeren hebben we lokaal een cross-mediale campagne ingezet van traditionele tot nieuwe mediakanalen. |
| Resultaat:
|
De bestaande klanten blijven komen, een grote groep nieuwe klanten weet de weg naar Modehuis De Windt te vinden en de verkoopcijfers stijgen. |
Van multimediaal communicatieconcept naar crossmediale marketingcampagne

Vertaling etalage naar online marketingcampagnes
Om naast vaste klanten ook nieuwe klanten te verleiden naar de winkel te komen, zetten we online marketingcampagnes in op diverse (social) media kanalen zoals Facebook, Retargeting, Displaybanners en e-nieuwsbrieven. Hierin wisselen aantrekkelijke acties elkaar, volgens een strakke jaarplanning, af. Zo is er altijd wel een reden om even een kijkje in de winkel te gaan nemen.
… én verleiden met een Direct Mailing
Om de acties extra onder de aandacht te brengen van bestaande en potentiële klanten, ontwikkelen we voor De Windt ook direct mailingen. We maken hierbij gebruik van het klantenbestand, maar verspreiden ook huis-aan-huis. Door te selecteren op bepaalde kenmerken, zoals postcodegebied, inkomen en andere specifieke lifestyle kenmerken, spreken we heel gericht een nieuwe doelgroep aan.
Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:



