De Lenteweken bij Kwakernaat

{gallery}Actiemarketing – Slaapboulevard Kwakernaat{/gallery}

Klant: Slaapboulevard Kwakernaat
Vraag:

Ontwikkel een actiemarketing campagne rondom de lente. Waarin aandacht wordt gegeven aan de actie “lenteweken”, waarbij mensen bij aankoop van een bed korting krijgen op accessoires.

 

Aanpak:

We hebben eerst in samenspraak met Kwakernaat een actiepagina ontwikkeld. Deze pagina is de landingspagina voor de online campagnes.

 

Resultaat:

 

Meer traffic naar de website en uiteindelijk meer bezoekers naar de winkel. Wat resulteerde in meer omzet in de actieweken.

 

 

Nieuwsgierig?

Actiemarketing   Kwakernaat2Landingspagina

Wij vinden dat een goede actiewebsite of actiepagina onmisbaar is voor elk bedrijf die een campagne richt op actiemarketing. Voor Slaapboulevard Kwakernaat hebben we een landingspagina ontwikkeld met de actie die tijdens de Lenteweken is ingezet. Deze actie is “Ontvang bij aankoop van een bed 10% van de aanschafwaarde aan accessoires cadeau!”.

 

Offline en online marketing

Naast een goede landingspagina hebben we, om de actie te ondersteunen, online- en offline marketing campagnes ingezet. Voor online een zoekwoorden- en een display retargeting campagne. Middels tekstadvertenties en bannercampagnes kwamen mensen terecht op de landingspagina. Voor offline hebben we een advertentie ontwikkeld en ingezet in de Metro, Telegraaf en het AD.

 

Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:

 

contact gd

Actiemarketing   Kwakernaat1

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases