bengelmedia

Mission Summit kiest voor Bengelmedia

Mission Summit ParoolMission Summit 2016 heeft als doel aandacht te vragen voor MS en €400.000 in te zamelen voor onderzoek naar MS. Zij hebben voor Bengelmedia gekozen om mee te denken en acties te ontwikkelen om dit doel te bereiken.

 

Stichting Mission Summit kent zijn oorsprong in 2011 toen 9 vrienden besloten de Kilimanjaro in Tanzania te gaan beklimmen. Kort voordat de beklimming zou plaatsvinden kreeg een van de deelnemers (Niels van Buren) de diagnose MS. Dit heeft hem en zijn vrienden gemotiveerd om veel geld op te halen voor onderzoek naar MS. Na deze eerste klim is het team steeds een stap verder gegaan met expedities zoals die naar de Elbrus (Rusland) in 2014 en Peak Lenin (voormalige Sovjet-Unie) in 2015, met als hoogste doel de beklimming van de Mount Everest door Niels in het voorjaar van 2016. Met deze poging wordt Niels de eerste Nederlander met MS die de Mount Everest beklimt.


Mission Summit DonatiesBengelmedia pakt deze opdracht met beide handen aan. Dit is een opdracht waarbij (actie)marketing en PR in de juiste balans ingezet moeten gaan worden zodat deze elkaar versterken.


Om opheldering te krijgen over de complexiteit van Mission Summit is Bengelmedia begonnen met de ontwikkeling van een storyline waarin de diverse onderdelen van de stichting gestroomlijnd worden. Door het ontwikkelen van deze communicatie hiërarchie kunnen we nu aan de slag met de uitwerking van diverse marketingacties, uitingen en PR activiteiten. Dit alles zodat het gewenste bedrag wordt behaald en er aandacht komt voor MS en MS patiënten, met als uiteindelijk doel MS de wereld uit te helpen.

 

Neem contact met ons op!