bengelmedia

VORMGEVING

One happy Island!

Klant: Aruba Tourism Authority
Vraag: Ontwikkel een advertentie grid waarmee we ons onderscheiden in de B2B travel magazines en Aruba onder de aandacht brengen.
Aanpak: Op basis van de wensen van ATA hebben wij een drietal designs ontwikkeld, welke alle 3 het Arubagevoel weer geven en ruimte bieden voor tekst, foto’s en het logo.
Resultaat:

 

Een advertentie grid waar het zonnige, gezellige en veelzijdige Aruba naar voren komt. Aruba valt op tussen de andere adverteerders en spreekt de doelgroep op haar eigen manier aan; Aruba, One Happy Island!


Nieuwsgierig?

Vormgeving   Aruba1 page 001Aruba Tourism Authority zet alleen print advertenties in om de B2B markt te bereiken. Dit zijn o.a. de reisagenten en reisorganisaties die Aruba aan moeten raden als vakantieland. Het is dus belangrijk dat Aruba top-of-mind is wanneer een potentiele vakantieganger interesse toont in een luxe zonvakantie. Om deze groep te bereiken laten we in iedere advertentie een andere reisagent aan het woord om over zijn/ haar ervaring op Aruba te vertellen. Zo komt in iedere advertentie de veelzijdigheid van het eiland aan bod; van overnachten tot activiteiten, van stranden tot culinair.

 

Om deze verhalen goed en opvallend onder de aandacht te brengen hebben we een advertentie grid ontwikkeld waar het Arubagevoel goed naar voren komt. Het grid zorgt er voor dat de advertentie goed op valt door vrolijke kleuren en Arubaanse elementen terug te laten komen. Het grid biedt ruimte voor verschillende tekstblokken en foto’s zonder dat de tekst overheersend wordt. Als laatst voldoet het grid aan alle huisstijl elementen en eisen gesteld door Aruba Tourism Authority internationaal.

 

Conclusie: In één oogopslag is het duidelijk; Aruba, One Happy Island!

 

Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:

 

contact gd