bengelmedia

PR

Communiceren met de doelgroep

Klant: LAUFEN Benelux
Vraag:

Ontwikkel een PR strategie waarmee we de consument rechtstreeks kunnen bereiken.

 

 

Aanpak:

Aan de hand van een PR kalender hebben we een strategie ontwikkeld, waarin we het verhaal van LAUFEN vertellen door middel van diverse, vooraf bepaalde, communicatie momenten.

Resultaat:

 

LAUFEN communiceert nu één op één met de doelgroep. Het verhaal van LAUFEN komt rechtstreeks binnen bij de consument.

 

 

Nieuwsgierig?

PR   Laufen2Ook in 2016 toonaangevend met duurzaam en stijlvol sanitair

Sinds 1892 is de Zwitserse sanitair specialist LAUFEN continu bezig met het vernieuwen van design, kwaliteit en functionaliteit van haar producten. Waar zij voorheen hun communicatie veelal richtte op de dealers en installateurs, helpt PRESSURE hen nu met het rechtstreeks bereiken van de consument. Wij hebben een PR strategie ontwikkeld waarin diverse aspecten naar voren komen: joint promotions, traditionele PR en het inzetten van bloggers en stylisten, om zo de doelgroep effectief te bereiken.

 

LAUFEN in de media

PR   Laufen1Door het inzetten van creatieve PR in combinatie met traditionele PR komt LAUFEN nu op verschillende manier bij de consument binnen. Publicaties in Elle Decoration, PI - Projekt & Interieur, blogs op interieurinspiratie, pureluxe en wonenonline en een persontbijt met gasten zoals Residence, Life After Football en Lourens Magazine. Deze aanpak levert een keur aan mooie publicaties op en een verhoogde naamsbekendheid bij de consument. Ook in 2016 staan er weer creatieve activatie campagnes op de planning.

 

Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:

 

contact gd