bengelmedia

MARKETINGCAMPAGNE

De kunst van het dirigeren

Klant: DataDogs
Vraag:

Ontwikkel een marketingcampagne waarmee we nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten binnen het bank- en verzekeringswezen behouden.

 

Aanpak: We hebben een integrale marketingcampagne ontwikkeld. Via online- en offline campagnes hebben we de naamsbekendheid en herkenbaarheid vergroot.
Resultaat:

 

Sinds de start van de campagne is de kwalitatieve traffic naar de website hoger, zijn de websitebezoeken langer en is DataDogs beter zichtbaar voor de doelgroep.

 

 

Nieuwsgierig?

De kunst van het dirigeren

300316 DD Borden DataMet DataDogs - Directing Data leggen we kort maar krachtig uit waar het bedrijf voor staat: het op topniveau dirigeren van complexe datamigratie processen. Bengelmedia heeft hier een beeld bij ontwikkeld waar een dirigent in de spotlights staat. Dit concept is uitgerold in alle communicatie middelen. Zo is een creatieve en professionele marketingcampagne ontstaan, gericht op de ICT-decisionmakers van het bank- en verzekeringswezen.

 

Juiste marketingmix

Door DataDogs online en offline zichtbaar te maken op die plekken waar ook de doelgroep aanwezig is, verhoog je de naamsbekendheid en herkenbaarheid. Met een online bannercampagne op het netwerk van NuZakelijk.nl, LinkedIn en DFT.nl én een campagne op het zoeknetwerk van Google verhogen we traffic naar de website van DataDogs. Wij hebben ervoor gezorgd dat de doelgroep doorklikt naar de juiste landingspagina’s met de juiste informatie.

 

In een ondersteunende offline campagne hebben we de doelgroep het uitgebreide verhaal achter DataDogs verteld. Met plaatsingen in o.a. Banking Review en ICT Update brachten we de verschillende services en voorbeeldcases onder de aandacht.

 

Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:

 

contact gd