bengelmedia

 

 

 

 

Wij zijn marketingbureau Bengelmedia

 

Ons team verzorgt commerciële full service marketing voor grote en kleine bedrijven in allerlei branches. De commerciële doelstelling van onze klant is het belangrijkste uitgangspunt

 

Alle marketingcampagnes en concepten worden in-house bedacht, ontwikkeld en uitgevoerd. Hierbij zetten wij alle vormen van marketing in.

Op zoek naar één aanspreekpunt voor alle marketing?

 

Neem contact met ons op

 

 

Bekijk wat wij doen op fullservice marketing gebied

Title Text

Bekijk onze marketing campagnes

Title Text

Bekijk wat wij doen met actiemarketing

Title Text

Bekijk wat wij doen met PR

Title Text

Bekijk wat we doen met media inkoop

Title Text

Bekijk wat we doen op het gebied van vormgeving

Title Text

Bekijk onze visie op online marketing

Title Text

Bekijk wat we doen op het gebied van websites

Title Text

Ook dit jaar voert het Oogfonds een zomercampagne om iedereen er op te attenderen een zonnebril te dragen om beschadigingen aan je ogen te voorkomen.  Doelstelling is om ervoor te zorgen dat Nederlanders bewust worden van de gevaren die de zon brengt voor je ogen.

Zomerquiz

Via de zomerquiz willen we de doelgroep op een makkelijke en leuke manier over de gevaren van de zon informeren. De Call to Action van de campagne luidt dan ook als volgt: 'Doe mee aan de zomerquiz'. Daarbij kun je als incentive ook een zonnebril van Hans Anders winnen.

Voor deze online campagne maken we gebruik van verschillende kanalen. Te beginnen met een online mailing naar de eigen achterban. Maar uiteraard willen we een veel breder publiek dan enkel de eigen achterban bereiken, daarom is er gekozen voor een display banner campagne en een Facebook campagne. Deze zijn beide breed uitgezet, maar daarbinnen wordt de campagne ook op specifieke doelgroepen gericht zoals moeders.

PR campagne

Naast bovengenoemde marketingcampagne voeren we ook PR campagne. Dit was direct een groot succes! Slechts enkele uren na het uitsturen van het persbericht was het bericht al overgenomen op de Telegraaf.nl en was er een item te zien in Editie.nl op RTL4. We geven de PR campagne een vervolg door een subcampagne gericht op de gevaren van de zon voor kinderen.

 

 

Lente = Schoonmaken = Schoonmaakwoede

23 maart 2017
Schoonmaakwoede is landelijk dé (online) expert in het grondig reinigen van woonhuizen. Denk aan de grote voor- of najaarsschoonmaak, maar ook een fris en schoon huis na een verbouwing of verhuizing.…

Baume et Mercier evenement

22 maart 2017
Op maandag 27 februari vond de allereerste editie plaats van het young professional event georganiseerd door horlogemerk Baume et Mercier. De doelstelling van Baume et Mercier was om met dit…

Producten promoten met Google Shopping

21 februari 2017
Het aantal Nederlanders dat online aankopen doet is de afgelopen 10 jaar meer dan verdubbeld. Een webshop is voor sommige bedrijven dus niet meer weg te denken. Online marketing kan je helpen om meer…

Nieuw uiterlijk voor LinkedIn

23 januari 2017
Sinds de oprichting van LinkedIn in 2003 is er nog weinig veranderd aan het uiterlijk van dit zakelijke sociale netwerk, maar sinds januari 2017 heeft LinkedIn eindelijk een nieuw uiterlijk gekregen.…

AANMELDEN NIEUWSBRIEF 

 



  • Arena MoveS
  • Bakx
  • De Bommel
  • Fidder slapen
  • Hastens
  • Laufen
  • leprastichting
  • Mission Summit
  • Newfysic
  • Oogfonds
  • Kwakernaat
  • Slaaphof
  • Sportid
  • SVA
  • renaissance
  • trueblue

Let op!

De Bengels gebruiken cookies om u beter van dienst te zijn! Meer info

Ik vind het best

Cookies

Op deze website wordt gebruik gemaakt van cookies. Dit zijn handige technieken die informatie verzamelen en gebruiken. Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze website gemakkelijker te maken en ook om het online gedrag van de bezoeker te analyseren, dit zijn de zogenoemde tracking cookies. Hiermee kunnen wij zien hoe vaak onze site en welke pagina’s door bezoekers worden bekeken, deze gegevens helpen ons bij het continue verbeteren van de website, lees hieronder meer over het gebruik van cookies.
 
Gebruik van de website meten
Met behulp van cookies bepalen wij welke onderdelen van de website interessant zijn voor onze bezoekers. Hiermee kunnen wij bijvoorbeeld zien hoeveel bezoekers er op onze website komen. De verzamelde informatie geeft inzicht in het volgende:
 
·       Aantal bezoekers dat de website bezoekt
·       De tijd die de bezoeker doorbrengt op de verschillende pagina’s
·       De volgorde waarin de bezoeker onze verschillende pagina’s doorloopt
·       Welke onderdelen van de website wij moeten verbeteren
·       De optimalisatie van de website
 
Door het toepassen van deze analyse kunnen wij de inhoud, structuur en navigatie van de website zodanig aanpassen dat de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk is.
 
Cookies van derden
Het kan zo zijn dat er via onze website cookies van derden worden geplaatst waar wij geen inzicht in hebben. Dit kan voorkomen wanneer er op onze website documenten, teksten, films of plaatje staan die van een derde partij zijn. Als u dit soort cookies tegenkomt kunt u direct contact opnemen met ons of met de andere partij.
 
Instellingen van uw browser
In de browser kunt u uw instellingen veranderen, op deze manier krijgt u een waarschuwing voordat de cookies geplaatst worden. In de browser kunt u zelf regelen of u alleen de cookies van andere partijen of alle cookies wilt toestaan. Cookies die al geplaatst zijn kunt u ook verwijderen, als u dit doet kunnen oude instellingen verloren gaan. Het verwijderen van cookies moet u wel voor elke browser die u gebruikt apart aanpassen.
Houdt u er rekening mee dat wanneer u de cookies verwijderd het mogelijk is dat onze site niet meer geheel goed gewerkt. Per browser is het verschillend hoe de cookies verwijderd moeten worden, de helpfunctie kan u hierbij helpen.